بهینه سازی سایت و سئو

آیتک

ﺳﺎﻳﺖ ﻫﺎ و ﻛﺴﺐ  وﻛﺎر ﻫﺎي ﺑﺴﻴﺎري ﺑﻪ ﺣﻀﻮر ﻣﻨﺎﺳﺐ در ﻣﻮﺗﻮرﻫﺎ ي ﺟﺴﺖ  و ﺟﻮ ﻧﻴﺎز دارﻧﺪ و ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن اﻳﻦ ﺣﺮﻓﻪ ﻫﻤﻮاره راه ﮔﺸﺎي آﻧﺎن ﺑﻮده اﻧﺪ. بازاریابان در حال بالا بردن سرمایه گذاری خود درزمینه محتوا هستند

بهینه سازی سایت و سئو

سئو، تخصصي كليدي در بازاريابي آن?ين است و به عنوان حرفه اي مهم و البته پر درآمد از آن ياد ميشود.  دليل بسيار روشن است : سايت ها و كسب  وكار هاي بسياري به حضور مناسب در موتورها ي جست  و جو نياز دارند و كارشناسان اين حرفه همواره راه گشاي آنان بوده اند. بازاريابان در حال بالا بردن سرمايه گذاري خود درزمينه محتوا هستند، اما براي تاثيرگذاري بهتر تغييرات، آنها بايستي زمان و تلاش لازم را براي آموختن قوانين جديد سئو نيز بگذارند. به گفته کارشناسان، دوران انتقال ترافيک به سايت به کمک  headlineهاي آماده و کلمات کليدي مدت هاست که گذشته است، واستراتژي جديد سئو بر اساس حوزه پول ساز ديگري بنام تحليل و تجربه نهادينه شده است.

 

مهمترين فاکتورهابراي بالا بردن سئو در سال آينده

بر اساس مطالعاتي که درآگوست 2015 توسط کمپاني Moz انجام شد (يک کمپاني مشاور در زمينه سئو در سياتل)، مهمترين فاکتورها براي بالا بردن سئو در سال آينده (يعني سال جاري) عبارت اند از: رابطه موبايلي مناسب که باعث بالا بردن رنک تا 88 درصد مي شود، ميزان داده استفاده شدهمانند زمان دانلود (تا 67 درصد) و طراحي و قابليت مطالعه تا 67 درصد مي باشد.فاکتورهايي که در اين مطالعه به عنوان عامل کاهش رنک سئو معرفي شده اند عبارت انداز: لينک هاي اجاره اي (کاهش تا 55 درصد) و تاثيرگذاري anchor text (کاهشتا 49 درصد).

بنابراين مطمئنا در سالهاي آينده باز هم خيل عظيمي از سايت هاي ايراني مخصوصا سايت هايي که تبليغات زياديبر روي خود قرار داده اند جريمه خواهند شد …
 

قوانين تاثيرگذار در حوزه سئو سايت
 

 1. کاهش تمرکز بر روي کلمات کليدي در قوانين جديد سئو

کاربران خيلي قديمي‌تر واژه سئو را مساوي با به کار بستن کلمات کليدي در مطلب مي دانند، به طوري که هرچه چگالي اين کلمات بيشتر، موفقيت در سئو نيز بيشتر! اما مدت هاست که ديگرخزنده هاي موتورهاي جستجو تمرکز صرف بر روي کلمات کليدي نداشته و براي فاکتورهاي جانبي ديگري نيز ارزش و نمره قائلند.در قوانين جديد سئو ميزان تعادل ميان فاکتورهاي مهم بسيار مهم بشمار مي رود، به طوري که تمرکز صرف بر روي يک مورد به نتيجه مور ددلخواه منتهي نخواهد شد.

 

2. به اشتراک گذاشتن سايت در شبکه هاي اجتماعي ازعوامل مهم در سئو

به اشتراک گذاشتن سايت در شبکه هاي اجتماعي يکي ازعوامل مهم در سئو و بهينه سازي سايت ميباشد. تاثير شبکه هاي اجتماعي مانند فيسبوک, گوگل پلاس و ساير شبکه ها هم چنان در حال رشد ميباشد.

 

دلايلي را که ميتواند يک پست به دست افراد مختلف جامعه منتشر شود و باعث جذب آنها شود را بيابيد. دقت نماييد که حتي هر توليد محتوايي که براي سايت شما مناسب باشد براي همه قشر افراد قرار نيست مناسب باشد ! پس علاقه و بيشتر از آن نياز افراد را براي توليد محتواي سايت و اشتراک گذاري پست ها بسنجيد.

هميشه سعي در توليد محتواي جديد داشته باشيد. وهميشه سعي کنيد قبل از اينکه محتواي جديدي را توليد نماييد به سوالاتي از قبيل اينکه بهترين عنوان چه ميتواند باشد و يا افراد حرفه اي اين مطلب را تاييد خواهندکرد يا نه و … توجه کنيد.

اينکه برايتان سخت باشد يا نباشد اين کار وظيفه شما براي سئو و بهينه سازي با کيفيت سايت تان خواهد بود و بايد و  بايد اين کاررا جزو اولويت هاي فعاليت براي سايت تان قرار دهيد. و بايد براي اين کار وقت بگذاريد.

 

3. تبادل لينک با وب سايت هاي برتر در قوانين جديد سئو

طبق الگوريتم جديد گوگل، گرفتن يک لينک از يک وب سايت با رده بسيار بالا خيلي موفق تر از گرفتن چندين لينک از وب سايت هاي بارده هاي پايينتر عمل مي کند.

اما در قوانين جديد سئو اين کار ديگر تخصصي نبوده و به نحوه ارتباطات و قدرت بيان شما بازمي گردد، چون بايد با استفاده از ابزارها گوناگون مثل پول، قدرت بيان، وعده همکاري و… مدير وب سايت مورد نظر (که رتبه بسيار خوبي نزد موتورهاي جستجو و در الکسا دارد) را به قرار دادن لينک يا لينک هايي از وب سايت خود متقاعد کنيد.

 

داشتن وب سايتي معتبر در زمينه فعاليت تان 

اينکه وب سايتي معتبر باشد به چند اصل برميگردد.يکي داشتن دامنه معتبر و قديمي است. بايد بدانيد که اگر وب سايت شما هم زمان با وبسايت ديگري در يک زمينه شروع به فعاليت ميکند داشتن يک دامنه معتبر و با قدمت بالاتر ميتواند به سئو سايتو جذب مخاطب سايت تان کمک زيادي کند.

داشتن محتواي حرفه اي يکي ديگر از اصول جذب مخاطب وداشتن سئو و بهينه سازي خوب و بالا ميباشد. بايد محتوايي در سايت تان داشته باشيد که قدرت آن بالا باشد و ارزش اشتراک گذاري توسط مخاطبين خود را داشته باشد. با اين روش باعث جذب مخاطب و به قول گوگل عزيز مشتريان ثابت خواهيد شد.

مواردي هست که ميتوان از آن به عنوان روش هايي براي داشتن وب سايت معتبر استفاده کرد.

بايد حواس تان به نکات معلوم و مشخص باشد.راضي نگهداشتن موتور هاي جست و جو کاري بسيار سخت مخصوصا در کلمات کليدي خاص ميباشد. بايدنکات مربوط به گوگل را به خوبي مطالعه و به آن ها عمل کنيد تا بتوانيد رتبه خوبي در بين ساير رقبا داشته باشيد.

 

محتواي توليد شده شما بايد براساس برنامه ريزي دقيق و مشخصي باشد. توليد محتواي به روز و معتبر براي گوگل بسيار حايز اهميت ميباشد.محتواي توليد شده و به روز شما به طور مرتب براي گوگل ارسال شده و گوگل را متوجه مي سازد که وب سايت شما به طور مرتب و منظم در حال بروز رساني ميباشد.

سايت خود را هميشه به روز نگه داريد و از رقابت خسته نشويد. در هر عرصه اي بايد همواره با رقبا به رقابت بپردازيد تا بتوانيد حرفي براي مشتريان خود براي گفتن داشته باشيد. در هر کاري از رقبا پيشي بگيريد و سعي کنيد برنده ميدان باشيد.

کد خبر : 87
تاریخ انتشار: 1396/4/23
دسته بندی: مقاله بهینه سازی-سئو

پیام بگذارید


نام  
ایمیل  
پیغام